2011-12-02

Jag känner mig som en rutten fisk. Är förbannat seg och trött idag... och så ringde morsan nyss och jag fick anstränga mig för att fatta ens hälften av vad hon sa. Det är inte själva uttalet som är fel utan hon sätter ihop meningarna på ett helt knasigt sätt så man förstår ingenting. Äh, vet inte varför men det är bara jobbigt att lyssna på. Jag är ju som en svamp (suger åt mig av allt) så jag måste hela tiden rätta allt hon säger för annars börjar väl jag också prata lika jävla dåligt.

Fan, allt är bara skit. Jag fryser så jäkla mycket. Det spelar ingen roll hur mycket jag tar på mig... jo, det gör det väl. Men jag måste ju kunna röra på mig också... inte bara sitta framför TVn eller datorn som en inlindad mumie. Jag får tända ljus igen. Förutom vanliga värmeljus så har jag köpt stora ljus hos IKEA som har en brinntid på ca 40 timmar. Skit... vill bara bort från allt. Jag ser inte fram emot julen heller. Svulla i sig en massa onödig skit som bara får en att bli fet. Har ingen lust att ens slå in presenter, tror jag skiter i det i år. Jag vill inte ha några julklappar heller... vill bara ha pengar.

Jaha, nu ringer det...