2011-12-31

Jag var bara tvungen att skriva något mer men jag kommer inte på något att skriva om. Bra va? Imorgon... är det nyårsafton då? Om det är det så ska jag och Mårten till mina päron och äta. Jag tror inte att vi gör något särskilt vid tolvslaget... har inga som helst planer än. Det hade varit coolt att äta ute vid något fancy ställe men det skulle ju inte fungera i verkligheten. För det första skulle jag inte ha råd, för det andra skulle jag inte palla med att behöva vara "fast" i en situation, speciellt inte i en där det ingår mat. Det hade krävt så många Xanor att det inte ens hade varit någon idé. Men man kan ju alltid drömma... inte om Xanor alltså utan om saker som man vill kunna göra men vet är nästan omöjliga att genomföra.

Fan vad klockan tickar på. Jag måste sova ett par timmar. God natt...