2012-01-17

Allt är skit. Och då menar jag inte som när jag skriver det i vanliga fall. Idag är det verkligen skit x 100. Nästan allt har gått fel idag och jag orkar inte med något längre. Jag vill bara dö. Men jag tänker inte göra något åt det själv utan låter ödet fixa det åt mig om det är meningen... vilket förmodligen inte kommer ske... för det verkar som att min lott i livet är att lida. Jag vet att det säkert finns hundratusentals människor som lider mer än vad jag gör... men jag är bara så jävla less på det. Jag ser ingen mening med livet. Jag kan inte jobba eller tjäna pengar. Kärlek? Pfff! Jag skulle inte lita på någon nu när det finns internet. Så vad fan ska man göra? Resa och upptäcka nya saker? Ja, men hur... när man inte har pengar? Jag håller med Mårten: "De som säger att man inte blir lycklig av pengar... det är de som har pengar". Tänk på allt man skulle kunna göra om man hade pengar... nog fan blir man lyckligare då!