2012-01-06

Jag borstar tänderna... hemma hos mig. Idag var en skitdag. Alltså det var kul att Mårten var här några timmar... men för övrigt var det skit. Jag har ingen Wii här så jag får träna på egen hand vilket innebär 30 minuters jogging (i lägenheten såklart, inte ute), 100 sit-ups och ett par yogaövningar.

Jag köpte ett par jeans idag på rean. De är inte så snygga men passar bra som vardagsjeans. Mina gamla är för korta och har spruckit längs sömmarna på varje sida om höften. Ett hål är så stort att jag får i pekfingret. Eftersom jeansen ändå är för stora så ska jag testa att sy in dem. Går inte det så kan jag i alla fall försöka fixa sömmarna där de gått sönder. Och så ska jag lägga ner dem... så att de blir längre.

Om du undrar varför jag skriver så mycket punkter, typ så här... så är det för att jag skriver samtidigt som jag tänker. Jag sitter inte och funderar ut i förväg vad jag ska skriva, det flyter bara direkt från min hjärna via mina fingrar ut på nätet. *ha, ha*