2012-01-21

När allt känns jobbigt blockerar min hjärna det mesta och det känns som att man är i en dröm. Men mitt i all skit så händer lite roligt ändå. Jag har vunnit en mikro som är värd flera tusenlappar... och snäll som jag är så ger jag den till mina föräldrar som en tidig födelsedagspresent. Den har touchscreen och lyser i flera olika färger, hur coolt som helst.

Det snöar ute... och med tanke på att det är sen kväll så lär det inte försvinna från marken till imorgon vilket innebär att jag måste ge mig ut och skotta. Men det är lugnt, jag har inte skottat något alls den här vintern så jag har ork till det.

Imorgon ska Mårten och jag på mässa. Det blir nog kul tror jag. Hoppas att det finns lite gratisprylar man kan samla på sig. *he, he*

Jag är trött, väldigt trött faktiskt. Mina fiskar ser också sega ut. Number 4 halvsover redan på sitt lustiga sätt... det är svårt att beskriva hur den simmar. Jag kan försöka ta en bild någon dag... eller filma lite.