2012-01-21

Det är väl dags att sova snart antar jag. Det är en positiv grej med att sova i päronens hus, att man kan sova i lugn och ro... ända tills väckarklockan ringer och jag måste upp och träna. Imorgon blir det ingen träning (förutom skottning kanske) men på måndag kör jag igen. Kom kanske på varför jag är så trött, jag ska nog ha mens på måndag. Jag brukar skriva upp alla "röda veckor" i kalendern men jag har inte hunnit med det än. Jag borde kunna se det på p-pillerna men grejen är att sockerpillerna är vita precis som vissa av hormonpillerna... fast en annan storlek förstås men det är ju svårt att veta när man bara har en typ av vita i dosetten. Ja, jag använder en sådan tjusig dosett för att bättre hålla koll på att jag tagit alla piller. Jag har säkert skrivit det förut men gör det igen:
Morgon - en Lergigan, en vitamin- och mineralnalle
Middag - en b-vitamin, ett p-piller
Kväll - två Lergigan

Inte så mycket att hålla reda på, jag vet. Men har jag inte dosetten så glömmer jag bort att ta piller ibland. Dessutom kan man bli osäker på om man verkligen har tagit tabletterna. Med dosett är det busenkelt; är facket tomt så har jag tagit det jag skulle. Ganska uppenbart... jag är bara så tröööööööööööööööööööött. Nu ska jag borsta tänderna. Smell you later folks.