2012-01-28

Jag vet inte riktigt vad jag gjort de senaste dagarna. Jo, det mesta... men jag har inte mått så bra. Jag behöver nog solsken.

Idag har jag inte gjort något vettigt förutom att städa fiskarnas akvarium. De tittar på mig just nu och undrar om de får en liten nattmacka men de får vänta till frukost imorgon. Fåglarna sover redan i sitt bo. Jag tänkte också sova snart... så fort mina föräldrar har diskuterat klart om räkningarna är betalda eller inte. Själv har jag nästan allt som e-fakturor eller autogiro. Det är ganska smidigt... och man slipper se räkningarna. Det är faktiskt en lättnad att inte behöva se de där vita fönsterkuverten i posten. Jag vet självklart att allt måste betalas ändå... men det känns ändå bättre. *ha, ha*

Jag är så uttråkad just nu. Gillar inte när allt känns som rutin. Imorgon ska jag i alla fall bada. Jag skippar träningen för jag har känt mig ganska orkelös den här veckan, precis som om en vampyr sugit ut all kraft från mig.

Jaha, nu är badrummet ledigt. Adjöss!