2014-04-19

Fel land

Min väder-app i mobilen säger att det är +8 grader här just nu. I Spanien där vi brukar semestra är det +20 nu. Natten mellan onsdag och torsdag ska det vara -2 grader på natten i Stockholm... måste jag verkligen ta vinterjackan till kirurgmottagningen? Fast väderprognoser går aldrig att lita på längre. När de säger att det ska bli sol så blir det regn o.s.v.

Jag var tvungen att ta Xanor för en timme sedan för jag mådde skitdåligt. Nu är det lite bättre...
Usch, känner mig så nere. Det finns ingen mening med någonting.

Jag håller fortfarande på med listor över affärer till resan. Jag är klar med alla i Danmark, Tyskland, Schweiz och spanska Murcia och ska nu ge mig på intilliggande områden... Valencia, Andalusien och det jag kallar fläcken... det heter nämligen något med "Mancha" som betyder just fläck. Efter en snabb googling ser jag att det heter Castilla-La Mancha.
Nä, nu måste jag sova...