2014-04-11

Okej då

Jag ger stormarknaden en chans till. Mårten pratade med bossen idag som bad om ursäkt för hur jag blev behandlad och vi fick en kompensation på 500 kr... som vi använde idag. Ja, vi gick igenom affären igen och försökte komma ihåg vad vi plockade i vagnen igår. Så nu har jag flera olika soppor, bindor, fruktsmoothies, grönsaksjuicer, solkräm, smink, fruktkonserver, fjällfil, Actimel, nässpray, Resorb, stuvad spenat... och en massa annat.

Jag är tacksam för ersättningen men jag känner mig fortfarande nere. Det kan bero på att jag får mens på måndag... eller kanske söndag. Imorgon har jag tänkt färga håret och sedan ta ett hett bad... men allt beror på hur jag mår.

Det blir mycket Xanor den här veckan. Har för mig att jag tog piller i tisdags, igår, idag och på söndag ska jag ta tabletter igen eftersom Mårten och jag ska på bio. Jag får ligga lite lågt nästa vecka med Xanor... annars måste jag ta fler innan operationen. Fast mår jag dåligt måste jag ta ändå, snnars blir allt värre på ett annat sätt. Äh, det bästa är nog om jag slutar tänka på saker och ting för mycket. Det finns säkert en mening med allt... Nej, nu blev det för utflippat. Buenas noches...