2016-11-06

Är hemma i Sverige. Mår inte alls bra. Ångest, illamående, förstoppning, snö, kyla... och så måste jag kanske köpa en ny dator. Min netbook har en död pixel också. Irriterande men jag får stå ut med det.

Jag vet inte ens vad en ny stationär dator kostar... 15000? 20000? Jag spelar ju mycket spel och pysslar med foton och videor på bland annat mina fåglar så jag behöver en kraftfull dator. Blä, då får jag käka billig mat och inte köpa något onödigt alls... kanske sälja grejer också om Mårten kan hjälpa mig...

Allt är bara skit... Jag var tvungen att ta Xanor idag fast jag bara är hemma för jag har så mycket ångest och det där datorstrulet gör inte saken bättre. Nu ska jag se på TV så jag slipper tänka på jobbiga saker. Jag har inte ens lust att spela spel på min netbook. Alltså, den fungerar ju... men en 10 tums skärm är inte så kul att stirra på i flera timmar. Den är dessutom ganska seg och blir varm snabbt.