2016-11-22

Min rumpa gör ont. Jag har ingen inbyggd kudde längre... muskler alltså. Jag måste bli frisk så jag kan börja träna.

Imorgon ska Mårten och jag på en liten road trip. Det blir spännande och kul att komma ut och se annat än dessa väggar. Vi ska åka en bit neråt längs östkusten. Ahhh! Jag börjar bli som Mårten. Han säger alltid upp och ner istället för norr eller söder.

Oj, jag måste sova eftersom jag ska upp tidigt. Ska bara smörja händer och fötter som är torra efter att jag badat. Ja, jag har mens men det går bra att bada... bara man kommer ihåg efteråt att inte använda handduken överallt.

De senaste dagarna har det känts av lite vid stället där bråcket var. Det behöver inte vara något. Jag har ju ändå mens och när man inte varit på toa ordentligt så kan det trycka på på själva operationsområdet. Det har hänt förut. Med tanke på fyra operationer, alla nät, skruvar och konstiga prylar de stoppat i min buk så är det kanske normalt. Jag måste ner ca 3 kilo så kanske det blir ännu bättre... och träning förstås.