2016-11-19

Jag sov inte alls bra senast. Hoppas det blir bättre inatt. Min förkylning är inte borta än. Istället för slem och segt snor störs jag nu av torkat snor i halsen. Jag dricker vätska som en galning men det hjälper inte, det är snustorrt längst bak i halsen. Vatten, mjölk, kolsyrat vatten, mineralvatten, soppa... nada. Y ahora tengo hambre. Sorry, wrong language. Nu ska jag sova...

Imorgon har jag en ursäkt att ta Xanor för Mårten dyker upp och hjälper mig handla. Mina päron är också sjuka och morsan har även genomgått kirurgi så jag handlar åt dem också om de behöver något. Kanske en massa c-vitaminer så de blir friska? Jag ska även hämta ut min nya dator jag fått av mina föräldrar. Den jag har nu är lite fucked... fungerar inte längre ihop med min skärm, bara päronens... som iofs inte har hdmi så det är kanske en mindre avancerad skärm. Päronen får den här datorn när jag flyttat över allt till den nya och när jag kopierat allt från deras gamla som tuggar Windows Vista. Måste fixa en massa inställningar också... som textstorlek osv. Det lär ta ett tag med tanke på att jag är sjuk, känner mig svag och har ångest. Jag fick en massa ångest tidigare idag när jag åt lunch med föräldrarna. Vet inte varför... jäkla ångest att bara dyka upp när den känner för det. Nä, nu måste jag sova.