2020-12-04

Nej, men titta... nu skriver Expressen att "Utbrotten ökar mest i landets grundskolor" och att "40 procent av alla inrapporterade utbrott var i grundskolan, under vecka 48".

Det är det jag sagt hela tiden. Fråga bara min morsa eller Mårten... jag vet inte hur många gånger jag sagt att skolor inte är säkra. Visst, det är få unga som dör... men de smittar ju andra som kan bli sjuka och dö. Man ska inte träffas mer än 8 pers men en skola med över 500 elever är okej? Folk är knäppa. Jag säger en annan sak en gång till också... varför testar man inte alla för viruset eller åtminstone tar en snabbsänka? Covid-19 är ju ett virus... om man har det så borde det väl ge utslag på sänkan? Man borde egentligen ta sänkan på alla med jämna mellanrum för då skulle man upptäcka andra sjukdomar tidigare... typ cancer. Båda mina sänkor var förhöjda när jag hade min cancerknöl.