2020-12-27

Jag hatar min morsa. Eller ska jag kanske säga att jag hatar hur min morsa är och har varit sedan farsan dog? Hur som helst så orkar jag inte med henne. Det värsta är att hon inte inser att hon gör att jag mår sämre. Och även när hon märker att jag mår skit så fortsätter hon. Nu är det ju inget fysiskt men det är ungefär som när någon sparkar på en som redan ligger ner. Min egen mamma är orsaken till att jag måste ta fler Xanor vilket i sin tur leder till en snabbare död. Ja, samma sak gäller fortfarande... när mina Xanor nästan är slut så tar mitt liv slut, bokstavligt. Jag har lidit i alla år, jag ORKAR INTE med ångesten mer. Jag pallar inte. Varje dag när jag vaknar med ångesten så tänker jag "fan, inte en dag till".

Jag fick världens jävla panikattack på julafton. Mådde värre än någonsin. Det kommer ta flera veckor innan det kommer kännas lite lugnare. Eller så blir det ännu värre. Min morsa gör allt värre hela tiden. Ibland känns det nästan som att hon gör det med flit. Bara för att hon mår skit ska hon inte ta ut det över mig eller ännu värre; få mig att må dåligt så hon inte mår dåligt ensam. Så jag tänker vara lagom elak mot henne. Hon förtjänar inte min vänlighet och tid. Jag ska undvika henne så mycket jag kan och inte prata med henne. Jag sa nyss till henne att jag önskar att hennes syskon dör. Ja, det låter hemskt. Jag vill bara att hon ska lida precis som jag lidit alla gånger hon sårat mig och fått min ångest att bli värre.

Min ångest har varit hemsk sedan julafton och även om jag sa att jag önskar att morsans släktingar skulle dö så skulle jag inte ha något emot att dö själv. Då slipper alla mig och mina problem. Varför finns inte dödshjälp i Sverige? Jag har lidit som fan... andra människor skulle ha tagit livet av sig för längesedan om de mådde som jag. Jag också snart. Måste bara googla på vad som är bästa sättet. Jag ska nog börja med att svälta mig. Inte bara för att jag gått upp mer än 10 kg. Men om man tar gift eller piller kanske de fungerar bättre om man är smal. Dessutom blir det enklare för de som ska lyfta och flytta mitt lik.