2022-10-07

Dagen efter operationen mådde jag sådär. Jag tror att jag var helt slut både fysiskt och psykiskt. Igår var det ungefär likadant… ända tills när jag stod i badrummet och gjorde rent runt såret. Helt plötsligt sköljde det över mig en mängd ångest och illamående. Jag mådde så dåligt att jag var tvungen att sätta mig på badrumsgolvet. Jag försökte tänka på annat men det var nästan omöjligt. Idag fick jag ingen sån panikattack men det var jobbigt ändå.

Jag har inte särskilt ont efter operationen. Det beror nog på att jag inte har någon känsel alls i just den armhålan. Jag kollade känseln i den andra armhålan för att jämföra och där har jag lite känsel kvar. Det enda jag har märkt är att det gör ont i armen… typ någon muskel i överarmen. Vet inte vad det kan bero på men jag får väl hålla koll på det.

Mår inte bra på något sätt alls just nu så jag går och lägger mig.