1996-07-23

FUCK! De har ändrat schemat. Jag har inte fikat imorgon utan FRUKOSTEN! Va fan kan jag inte ha fått ta eftermiddagsfikat som vanligt? Assholes, all of them. Everyone is all fucked up at this place. Jag har nyss pratat med Roger på telefon. Det var nog det kortaste samtalet vi någonsin har haft. Jag var irriterad på schemaändringen. Och så när jag pratade med Roger, satt han och kollade på "Den galopperande detektiven". Han var helt inne i filmen och lyssnade bara halvörat till vad jag sa. Skitkul, så jag sa att jag var tvungen att sluta. Han ska ringa imorgon. Toppen. Och nu är det två timmar kvar tills jag ska lägga mig. Vad sjutton ska man hitta på att göra? Det finns två alternativ: 1. sitta i rummet, lyssna på musik och skriva "memoarer". 2. sitta ute bland psycho-na och kolla på värdelösa TV-program. Vi får väl se vad jag känner för. Det beror på vilka som sitter vid TV-n. Det är okej med de flesta, men jag tål inte "S". Hon är ju ett verkligt psycho. Jag menar, de andra kan man prata normalt med. Det kan man definitivt inte göra med "S". Nej, nu går jag ut till TV-n. See ya!