1996-07-08

Idag har jag verkligen varit i farten: gick en långpromenad själv och plockade blommor. Sedan... nej, innan promenaden så dammsög jag ute i allrummet och i mitt eget rum. Efter promenaden våttorkade jag golvet i mitt rum. Lunch. Åkte sedan med "A" och "K" hem till "K", var där en stund och fikade. Kom tillbaka till behandlingshemmet. Fick göra middagen eftersom "P" inte orkade stiga upp från sängen. Men då slipper jag den på torsdag. Efter middagen ringde Roger. Vi satt och pratade ca en timme. Fick sluta eftersom de sa till mig. Jävla kärringar. En annan sak som gör mig "pissed off" är att på onsdag ska alla till "T"s landställe. Jag har sagt att jag inte vill med, men de hajar tydligen trögt. Jag följer inte med, och därmed basta. Nej, njet, nem, no! Och inte finns det något bra på TV heller. Hela dagen har varit en enda pina. Undrar hur det blir imorgon? Jag har frukosten. *suck*. Lika bra att lägga sig tidigt. Oj, bäst att lägga på en rem, klockan är redan 21:30. Jag är trött på min panikångest, trött på alla brevvänner som aldrig hör av sig, trött på allt.

Nej, nu ska jag sova. Jag längtar till helgen... "Love Parade" på MTV... LIVE dessutom.