1996-07-30

Hej igen. Har inget att göra. Tänkte hitta på något roligt: jag tar fragment från varannan låt (alltså text) som är på radion, så får vi se om det blir något kul av det. Okej, here we go:

"True to your feelings. Only way to happiness. Watching the stars satisfy my soul. Got to stop feeling so low. I tried to understand this. I'm on my way, you know I can't stay here any longer. You know that I'm in a trance. It's no secret about it. It's like thunder, bursting lightning. What's the meaning of this. Nothing. Mission Impossible".

Det var allt. Konstigt va? Det här måste jag göra fler gånger. Jaha, vad ska vi göra nu? Ska jag gå ut och kolla på TV? Om det nu finns någon där. Usch vad jag är trött. Egentligen borde jag göra mig i ordning och sova. Men jag ska bara ut och kolla läget. Tror jag. Jo. Sedan måste jag sova. Imorgon händer i och för sig inget särskilt. På eftermiddagen har personalen maten så det blir nog ganska lugnt. Den nya patienten som skulle ha kommit idag kom inte. Hon kommer nog imorgon. Säkert. Nej, måste sluta nu. Ajöss!