1999-01-16

God morgon... Roger har just åkt till centrum för att handla lite grejer. Jag vaknade som sagt var för inte så länge sedan. Ännu en gång har det gått en vecka utan att jag har skrivit något. Urk. Ärligt talat så har jag inte känt för att skriva. Jag har inte mått något vidare. Allt har varit ganska upp och ner så att säga. Förmodligen är det den j-vla medicinens fel. Jag var hos läkaren i onsdags och hon sa att jag skulle sänka medicinen med en halv tablett. Jo visst... kul. Det här ska ju vara en medicin med praktiskt taget inga biverkningar... hm. Jag nämnde att jag har förändrats totalt när det gäller humöret. "Jaså? Men det är ingen biverkning jag känner till". Nej, kanske inte det. Men det måste bero på medicinen eftersom jag inte har varit så här förut. Jag är irriterad på allt och alla, svär ofta, är rent ut sagt elak... och jag gillar det inte alls. Får väl se om det blir någon förbättring nu när jag sänker medicinen. Inte nog med att humöret växlat hela tiden, jag har även haft krångel med sömnen. Vissa nätter har jag sovit max 2-3 timmar, andra nätter har jag sovit upp emot 15 timmar. Och sexlusten? Hallå?! Den är fortfarande som bortblåst. Skitkul. En tjej i sina bästa år... utan sexlust. Hm.

Från det ena till det fjärde... Sist jag kollade fåglarnas bo så var det 6 st ägg. *ler*. Fågel-föräldrarna turas om att ruva på äggen. De är så gulliga...