1999-01-08

Hrm... det är dags att gå och lägga sig. Men ändå så känner jag nästan en slags ovilja mot att lägga mig och sova. Varför? Jag brukar inte ha problem med att sova i vanliga fall. Och somna in brukar alltid gå fort. Men nu... jag vet inte. Igår sov jag knappt någonting, jag bara vred och vände mig hit och dit. Och nu börjar jag bli hungrig också... som vanligt. Jag har läst i någon tidning att man helst inte ska äta de tre senaste timmarna innan man lägger sig. Nähä... så om jag äter nu så ska jag vänta tre timmar till? Nix, glöm det.

Jag känner mig så konstig på något sätt. Jag kan inte beskriva det... kan inte sätta fingret på exakt vad det är... men någonting är det... ja, förutom hostan då... Men jag har ingen feber. Tror jag inte... men jag kanske ska ta och kolla. Nej då, ingen feber här inte. Äh, nu får jag stänga av tankeverksamheten för idag.