1999-08-02

Hej igen. Vi är tillbaka. På förmiddagen promenerade vi lite. Sedan gick vi till ett stort varuhus som heter El corte inglés. Jag hittade bara två bra CD-skivor. Sedan gick vi till en kinesrestaurang och åt lunch. Efter det gick vi till en annan stor byggnad som också hörde till El corte inglés. Där fanns det flera skivor men tyvärr inga bra skivor. Hittade en Thunderdome som jag köpte. Jag har fortfarande pengar kvar som jag måste göra av med. Frågan är bara; på vad?

Jag tog en Xanor innan vi satte av mot Alicante imorse. Den gjorde att jag mådde hyfsat bra när vi kollade igenom varuhusets alla våningar. I ena byggnaden var det 6 våningar och i den andra 5 våningar. Varje våning var enormt stor. En byggnad tog upp ett helt kvarter.

På hemvägen kände jag mig trött, så jag lade mig tillrätta (så gott det gick) i bilen och somnade. Nu när vi kom hem så vaknade jag med huvudvärk, lite lätt illamående... känner mig mosig på något sätt.

Jag är ensam igen. De andra har åkt in till Los Alcázares för att kolla något. Jag ska ta och läsa min bok nu. Jag har hunnit till sidan 500. Boken är fantastiskt bra.