1999-08-07

Tiden går framåt, men långsamt. Jag önskar att det kunde vara måndag så vi kan åka till Continente i Cartagena. Idag blir det bara en vanlig hemmakväll. Vet inte ens om det kommer något bra på TV. Imorgon ska jag nog inte med till stranden. Stannar hellre hemma och vilar. Idag var det jävligt varmt på stranden. Jag solade en stund på förmiddagen sedan satt jag i skuggan av parasollet.

Roger (som just nu tar en siesta) och jag ska inte följa med ikväll när farsan skjutsar morsan till flygplatsen. Det är ju så sent. Hennes plan lyfter bara klockan tjugo i tolv... på natten alltså.

Farsan har bestämt att vi ska äta i kinesrestaurangen imorgon också. Jag vet inte om jag tänker äta något där. Orsak: söndagar är det alltid proppat med folk på restaurangen. Det är svårt nog att äta ute... att dessutom behöva äta med en massa människor omkring sig... nja, jag vet inte. Farsan föreslog att vi kan gå dit tidigare, men jag tror inte att det spelar någon större roll. Äh, vi får se hur det blir.