2000-04-12

Dags att gå och lägga sig. Jag är så rastlös i hela kroppen och vet inte om det beror på trötthet eller Xanor (som jag tog vid lunchtid).

När farsan och jag var hemma i min lägenhet på eftermiddagen så luktade det inte så mycket rök, bara i hallen. Jag gav fåglarna mat, vattnade växterna och kollade snabbt några grejer på nätet. Sedan åkte vi till MM och handlade mat. Jag köpte bland annat 5 frysta färdigrätter för 79 spänn. Billigt och bra. Efter det stannade vi till vid Jysk bäddlager där jag köpte två stycken tre-delade påslakanset för 298 kr. Och så köpte jag ett täcke och en kudde... ifall någon sover över. För extratäcket som finns hos mig är Rogers... och om han drar så tar han förstås det med sig.

Nu ska jag bara borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen. Det vore trevligt om jag kunde drömma om något positivt för en gångs skull.