2000-04-03

Varför ska jag må så här dåligt? Jag får inte stopp på tankarna. Kommer Roger över idag? Om inte, ringer han då? Vill han vara ensam? Vill han vara med mig? Tycker han om mig? Jag känner mig så jävla osäker på allt just nu. Jag ringde till hans mobil men den är avstängd. Nej, det är ingen idé att sitta och grubbla mer på det.

I lördags åkte vi alltså till IKEA. Jag hade bestämt mig för en Sture, men det blev en Anton istället. Jag har inte monterat ihop det ännu eftersom jag behöver vissa verktyg för att ta isär det gamla skrivbordet (annars får jag inte ut det genom dörren). Ljudkortet kom idag. Ja, inte själva kortet... bara en avi om att jag kan hämta det på Posten.

*suck*... det går inte. Jag kan inte tänka på något annat än... ja, du vet nog vad. Jag måste hitta på något... men vad? Läsa min bok? Hm... kanske. Eller spela lite på datorn? Mmm... nja, jag vet inte.