2000-04-05

Usch, det snöar ute. Farsan kommer över om en stund. Hoppas att han tog bilen för jag ska över till mina föräldrars hus idag. De har kabel-TV, ca 22 kanaler, och det slår ju mina fyra... så jag är hellre där och tittar på TV. Vad som än får dagen att gå fortare. Kanske jag ska ta med mig min bok också.

Igår var farsan här hela dagen. Vi monterade ihop en del av Anton. Överhyllan kunde vi inte fixa eftersom det inte fanns någon monteringsanvisning. Vi försökte klura ut hur alla delar och skruvar skulle sitta... men det gick helt enkelt inte. Påsen med olika skruvar, muttrar o.s.v. var ju som en gott-och-blandat-påse. Vi var även ute på en promenad och handlade lite mat. På kvällen kom morsan och stannade över natten. Roger ringde inte, trots att han hade lovat det. Men... det var ungefär vad jag hade förväntat mig. Fast jag blev ju förstås ledsen.