2001-02-02

Det enda positiva idag var att morsan tycktes ha läst mina tankar, för hon hade med sig en sådan bakelse som jag tycker om. Jo, och bussresan gick hyfsat bra. För övrigt var det mesta fucked up. Har ingen lust att gå in på vad jag pratade om med psykologen. Men så mycket kan jag säga att hon ska fortsätta leta efter en terapeut.

Om en stund tänker jag fylla badkaret med hett vatten och tina upp mig i ett par timmar eller så. Nej, bara till åtta... sen ska jag se på TV. Jag frös redan imorse innan jag åkte till psykologen. Och efter att ha knallat omkring i flera minusgrader så känner jag mig ännu mer nedkyld. Just nu är det -11 grader ute. Brr!

Just det... morsan och jag handlade mat idag. Det var min "10%-rabatt-vecka". Jag köpte en hel del nyttiga saker, men kunde inte låta bli att köpa bl.a. en glass med körsbärssmak. "GB Guld Spagnola" tror jag att den heter.

Nu har jag inte tid att skriva mer. Jag måste programmera videon. "Nollor och nördar" får man ju bara inte missa.