2001-02-20

Idag har jag inte mått så bra. Jag somnade strax efter midnatt igår, men vaknade redan fem timmar senare och var hungrig. Jag struntade i det, vände på mig och somnade om. Efter elva ringde Roger och väckte mig. Han hade lite problem med datorn.

Under förmiddagen mådde jag ganska uselt. Jag kände mig väldigt varm i kroppen så jag öppnade balkongdörren för att få in lite frisk, sval luft. Det hjälpte också mot illamåendet. För säkerhets skull tog jag tempen också. Och visst... jag hade feber. Så det var bara att svälja en Alvedon och hoppas på att jag skulle känna mig bättre. Vid lunchtid mådde jag fortfarande illa och kände inte alls för att äta. Men efter tre kunde jag få i mig lite kyckling.

Morsan gick just för ett par minuter sedan. Innan tog vi en kort promenad och passade på att slänga lite sopor. Jag hade bett morsan köpa grönsaker och en baguette på väg hit från jobbet. Men hon hade även köpt jordgubbar... som var från Egypten. Vi smakade på varsin "gubbe". Mmmums!! Jättegoda! Så söta att man nästan inte behöver socker.