2001-02-24

Jag sov ganska bra inatt... förutom att jag vaknade vid tre och var jättehungrig. Så ikväll ska jag för säkerhets skull äta några mackor innan jag lägger mig.

Farsan var här idag eftersom morsan är förkyld. Vi tog en halvtimmes promenad i solskenet. Det blåste kallt... brr. Men jag badade några timmar i hett vatten så jag tinade upp. *he, he*.

Jag pratade med morsan för en stund sedan. När jag var yngre skrev hon lite anteckningar om mig, antagligen för att minnas vissa saker. Vad sägs om det här... som jag tydligen sa när jag var 5 år:

"Peter råkade slå mig lite i huvudet, men han sa förlåt. Bra va? Och jag grinade inte. Bra va?"

Där ser man... jag höll inne känslorna redan då. Nu har jag inte tid att sitta här längre. Jag ska kolla vidare på "Världens starkaste man". Det är mycket intressant att titta på... *fniss*.