2001-02-13

Snart dags att ta en titt på Baren. Innan dess tänkte jag bara skriva att det här inte varit en speciellt bra dag. Morsan kom över efter jobbet och vi tog en promenad till Posten för att hämta ut kabeln som jag inte fick förut. Efter det gick vi till Apoteket och där fick jag allt jag behövde (medicin, Alvedon m.m.). Sen kände jag för att köpa en baguette, så vi fortsatte till affären. Väl inne upptäckte vi att de inte hade några baguetter. Istället köpte jag någon fryst pastarätt som det var extrapris på. Kunde inte låta bli att köpa en liten gullig Valentine-nalle åt mig själv. Den är så söt...

Nåväl, när morsan skulle gå upptäckte hon att det stod ett litet paket utanför min dörr. Tjoho, det var från företaget där jag beställt mina filmer. När jag väl öppnat paketet blev jag besviken... dubbelt besviken. Det fanns bara en DVD (på fakturan stod det att den andra skulle levereras senare). Men inte nog med det: det var fel DVD!!! Jag hade beställt "Hackers", men fick istället någon gammal trist film som heter "Legal Eagles". Hm!

Så nu måste jag skicka tillbaka filmen inom 14 dagar. Men innan dess tänker jag förstås titta på den. *he, he*