2001-02-06

Hm, jag känner mig en aning sur just nu. Jag var nere i tvättstugan idag och när jag kom upp hade posten kommit. För några dagar sedan beställde jag ett par kablar och lite andra prylar som jag behövde. När jag tittade på avin så såg jag att beloppet inte stämde. "Jaha, något var säkert slutsålt" tänkte jag och kände mig först lite nedstämd, sedan arg. Så jag tog på mig skor och ytterkläder, gick ner till Posten och hämtade ut paketet. Enligt fakturan hade en vara utgått från sortimentet (varför har de i så fall kvar den på hemsidan kan man undra), och en annan vara var slutsåld. Det gjorde inte mig så mycket för de kablar jag mest ville ha fanns med på fakturan. Men... det ska ju förstås alltid vara något som är fel. Vad var det denna gången? Jo, en av varorna saknades. *suck*. Så jag har skickat mail till företaget och hoppas att jag någon gång kan få den där kabeln. Jag har ju betalat för den...