2002-05-19

*atjooo*. Jag har just kommit hem. Först var jag hos farsan och käkade pizza. Jag satt ute i trädgården en stund (med en halsduk för att vara på den säkra sidan). Jag nös och snörvlade en hel del. Sen åkte vi ner till havet. Just det, vi stannade till vid Vivo för att köpa formbröd. Jag lockade till mig en hel del svanar, närmare bestämt 13 stycken. Men det var bara 3 som fick bröd... de andra blev bortjagade (inte av mig förstås, utan av den största hannen).

Jag har druckit en dos Echinagard och ska fortsätta med det hela kvällen. Men först tänkte jag sova till 19 då programmen på TV börjar. Jag har inget emot att ha feber... men att det jämt och ständigt rinner från näsan.. är jävligt irriterande. Som när vi var inne på Vivo... jag nös ordentligt och sedan började det rinna... Pinsamt eller vad?