2002-05-24

Jag funderar på om jag ska vila en stund innan Robot wars på TV. Fattar inte att jag är så trött hela tiden. Igår sov jag flera timmar på eftermiddagen och hade ändå inga som helst problem med att sova inatt. Kanske jag piggnar till om jag dricker mitt koffeinfria kaffe? *skratt*. Jag har förstås ett par burkar Coca-Cola med körsbärssmak... men jag tror inte koffeinet hjälper mig särskilt mycket. Jag brukar inte känna någon större skillnad när jag t.ex. druckit energidrycker som de säger är proppade med koffein och annat nyttigt... eller onyttigt?

Hm, innan jag tar en tupplur så kanske jag ska plocka ner tvätten som hängt på tork. Det kan ju vara trevligt när Mårten kommer på besök imorgon. *ha, ha*. Gissa vad vi ska hitta på för skoj? Jo, det som alla ungdomar längtar efter; Bingolotto! Finns det något tråkigare egentligen? Men om man vinner så är det förstås inte helt fel. Efter den "roliga" underhållningen ska vi se på Schlager-EM. Skrattretande...