2002-05-12

Mårten och jag såg finalen av Big Brother. Ett tag där trodde jag nästan att Alex skulle vinna, men tack och lov tog Ulrica hem segern. *ler*. Nu ska vi titta på Smallville som vi spelade in tidigare idag. Sen blir det nog dags att sova. Jag känner mig ännu mer förkyld än för någon dag sedan... inte bra. Det kanske inte var så bra att Mårten och jag promenerade nere vid havet i över fyra timmar? Men det var ju så fint väder... vi träffade till och med på två svanar som fick lite formbröd av oss.

Jag hoppas att jag mår bättre imorgon för då ska vi in till centrum och handla lite.

Just det, glömde skriva om vad jag gjorde igår. Jag satt mestadels ute i föräldrarnas lilla trädgård och njöt av solen. Nu är jag inte bara bränd på näsan och kinderna utan även på bröstet. Men om några dagar kommer det att övergå till en fin chokladbrun färg. Så brukar det alltid vara.