2002-08-17

Jag är trött på den hemska yrseln och illamåendet. Jag är helt utmattad efter att ha varit i Kungsträdgården och sett några artister uppträda.

Efter att ha tagit tre Xanor och en åksjuketablett (mot illamåendet) så gick det hyfsat bra. Men jag mådde ändå dåligt vid ett tillfälle. Var tvungen att besöka en toalett i närheten...

Artisterna som uppträdde var okej, bäst var förstås Tiziano Ferro. Jag såg även en b-kändis som satt uppflugen på en staty mitt i Kungsträdgården. Hans ena polare som också hade lyckats med statyklättringen flörtade med mig då och då... tror jag i alla fall. Jag ser ju bättre nu efter ögonoperationen och jag tyckte att han tittade mot mig och log flera gånger... men det kan ju förstås ha varit någon superbejb bakom mig eller så. *skratt*. Vem var då b-kändisen? Jo, Robinson Robban...