2002-08-01

Äntligen hemma igen. Jag känner mig lite frusen. Jaha, du kanske vill veta vad vi har gjort idag? Okej...

Mårten dök upp runt lunchtid. Vi åkte in till Gamla Stan och tittade i lite affärer. Just det... vet inte om jag skrivit det förut, men de senaste gångerna då Mårten varit här så har han haft bil. Tänkte bara klargöra det. *ler*. Jag skulle aldrig åkt till IKEA kommunalt till exempel...

Hum... var var jag? Jo, efter Gamla Stan så åkte vi till Nacka och åt inne på McDonald's. Sen åkte vi hemåt, stannade till vid centrum och köpte lite mat för kvällen. När vi kommit hem så slängde vi bara in alla grejer och drog ner till stranden. Mårten var modig och tog ett dopp medan jag (den stora badkrukan) tittade på från strandkanten.

Tidigare under dagen hade jag läst på SPS forumet att några skulle in till Högbergs, så jag föreslog till Mårten att vi skulle åka in och kolla läget. Jag tycker det är jättejobbigt att sitta ute sådär, det är verkligen träning för mig. När vi kom dit så var det bara tre andra där, men under kvällen dök det upp en mängd folk. Det var ganska trevligt och jag kände mig inte så värst spänd (som jag brukar göra annars, speciellt i axlarna). Efter några timmar så förflyttade vi oss till Mosebacke. Jag har aldrig varit där förut, men det såg ut att vara ett fint ställe med fantastisk utsikt över stan. Tyvärr så blåste det ganska kyligt just den här kvällen så Mårten och jag stannade inte där särskilt länge.

Nu ska jag äta upp min fiskburgare som jag köpte på McDonald's. Sedan tänker jag krypa ner i min säng. Mårten ser också rätt trött ut så jag får väl ta och fixa bäddsoffan åt honom.