2002-12-13

*atjoo*. Jag har varit ute och postat ett brev. Det är till en tävling... jag har haft ganska bra flyt den senaste tiden. Vunnit både det ena och det andra. *he, he*. Men om sanningen ska fram så har jag kanske ändå inte så mycket tur i spel. Alltid när jag vunnit fina saker så har det varit tävlingar där man måste prestera något för att vinna. Som för flera år sedan när jag fortfarande bodde hos mina föräldrar, då var jag med i en tävling där man skulle rita en helt ny seriefigur. Jag fick till en riktigt gullig gubbe som jag skickade in... och så fick jag andrapris (om jag minns rätt) - en bärbar cd-spelare med alla möjliga tillbehör.

Det kändes lite jobbigt innan jag skulle ut till postlådan, men jag drevs på av en sak kan man nog säga. En av grannarna spelade någon arabisk musik på högsta volym. Jag började få huvudvärk så det var en lättnad att få komma ut i naturen och andas friska... avgaser? Ja, det luktade mest avgaser ute... eller så är jag fortfarande lite täppt i näsan och känner inte riktigt alla dofter. Hur som helst så klarade jag av att posta brevet och nu har grannen stängt av stereon.

Jo, jag har också märkt att det är fredagen den trettonde. Läskigt...