2002-12-07

Jag kunde ha svurit på att jag skrev något i dagboken igår. Men tydligen så gjorde jag inte det. Skumt. Mitt minne av vad som hände under dagen är inte heller så värst bra. Jag tror att morsan och jag var ute på en promenad. Jo, nu börjar det klarna lite... vi var och handlade mat. Det var inte så kallt ute, tack och lov.

Idag var det desto kallare. Det finns knappt någon snö här, men konstigt nog är det mycket mera snö hos mina föräldrar... bara 7 km bort. Nåja, jag var hos föräldrarna idag och åt god mat. En av morsans väninnor var på besök också. Det gick hyfsat bra att sitta och äta med alla trots att det var en trerätters meny. Mot slutet när jag satt och åt hallon/jordgubbspaj med decilitervis vaniljsås/visp så mådde jag lite illa, men det gick över efter en stund.

Hoppas det går lika bra imorgon då jag och mina föräldrar ska äta på restaurang. Ska jag passa på att välja något dyrt eftersom det inte är jag som betalar? *skratt*. Nej, jag tar förstås det jag tycker är gott.