2002-12-26

Idag mår jag lite bättre. Jag tog ingen Alvedon eller liknande mot febern i tisdags utan lät kroppen sköta om sig själv. Igår vilade jag större delen av dagen. Morsan var över med lite mat. Jag fick ner ett par köttbullar och en del potatismos.

Jag åt lunch hos föräldrarna idag. Det blev kött och potatisgratäng. Sen åkte vi till centrum och kollade lite i affärer. Jag hittade ingenting som jag ville ha så jag kände mig en aning nedstämd och besviken eftersom jag hade varit tvungen att ta Xanor innan. På hemvägen åkte morsan buss med mig, men jag steg av vid min hållplats medan hon åkte vidare tillbaka till centrum och sedan hem.

Nu är jag trött och känner mig fortfarande svag efter... vad det nu var jag drabbades av strax innan julafton. Därför ska jag lägga mig om ett par minuter.