2002-12-03

Oj, var det idag jag skulle diska? Hm, skjuter nog upp det till imorgon. Jag har just mumsat i mig en av lussebullarna. Ingen torr bulle där inte! Förutom Kesella som ska göra bullarna lite saftigare så använde jag riktigt smör (82 % fett!) och den röda mjölken (3 % fett). Vi får se om jag kanske gör en omgång till när de återstående 30 lussebullarna tar slut.

Jag har börjat läsa i en bok som jag fick låna av en vän: "Panik: att förstå panikångest och komma över rädslan", skriven av Roger Baker. Den verkar rätt bra. Jag har just läst om olika sorters panik och även lite om fobier. Här är ett citat som passar in på mig:

"Denna bok har något att erbjuda även människor med fobier, men den är skriven huvudsakligen för dem som lider av oväntade panikattacker och ångest. En del olyckliga människor lider både av oväntade panikattacker och har allvarliga specifika fobier dessutom. Livet är inte rättvist, eller hur?"