2002-12-14

Jag ska nog sova snart... är så trött. Idag var jag som vanligt hos mina föräldrar och åt lunch. Någon timme efter maten frågade grannen om vi hade lust att följa med på julmarknad någonstans i närheten av Brottby. Det hela hängde förstås mest på mig, men efter en väldigt kort betänketid så sa jag ändå ja.

Jag hade tagit en Xanor efter maten för vi hade planerat att åka och handla mat i centrum. Därför gick resan ut till Morsta gård hyfsat bra. Vi gick omkring där och tittade på alla julprylar man kunde köpa. Jag klappade en ganska gullig kalv som stod utomhus och käkade. När någon annan närmade sig den så backade den, men för mig var den inte rädd. *he, he*.

Efteråt körde vi till centrum och handlade... nja, inte så mycket mat faktiskt. Min frys är fortfarande inte helt fylld. Tack och lov var det inte så många inne på Vivo som stresshandlade. Imorgon ska jag besöka det nya inomhuscentrumet och köpa lite mer mat på deras torghandel.