2003-04-21

Idag har jag inte mått så bra. Vet inte om det är solsting, ångest eller menstruationsrelaterade problem. Eller... om jag tänker efter så mådde jag rätt okej på förmiddagen och halva eftermiddagen. Jag och föräldrarna var ute vid Norr Mälarstrand och promenerade. Jag satt en stund på en sten vid vattnet och matade några unga svanar (de måste ha fötts förra året, var inte riktigt vita än). Jag gav dem brödbitar på samma sätt som till ankor, de fick ta brödet från handen. De flesta var jätteförsiktiga och nuddade knappt mina fingrar. En del var riktigt glupska och bara slet åt sig maten. Det kändes lite i nagelbanden, men annars var det inte så farligt. *skratt*

Det var nog efter det som jag kände att jag mådde dåligt. Vi hade planerat att gå längre, men jag sa att jag inte mådde bra och då vände vi tillbaka till bilen.

Just det, när vi satt där vid vattnet och njöt av solen så hörde vi plötsligt en jävla smäll. Jag trodde att två bilar krockat, men tydligen var det bara en bil som kört på något. Skumt nog så stannade bilen inte alls utan fortsatte köra trots att man hörde något konstigt ljud från den.