2003-04-12

Idag var jag med föräldrarna i centrum. Jag köpte en telefon till dem. Det skulle egentligen ha blivit en julklapp, men eftersom den mer än 20 år gamla telefon de har haft hittills verkligen börjar krångla så tyckte jag att de kunde få den nu. Till mig själv köpte jag ett par skor. Jag är alltid glad över att jag har så små fötter för det är mycket billigare att köpa barnstorlekar än motsvarande skor i vuxenstorlek. *ha, ha*. 280 kr gick de nya dojjorna på bara.

Hrm, sen köpte jag lite mat på Vivo. Det blev en del nyttigt (baguette och frukt) och en hel del onyttigt: ett halvt kilo plockgodis, Anthon Berg marsipanbröd. Ja, det var ju jättebilligt: fem stycken för 20 kr. *mums*

Nä, nu ska jag sova. Jag kommer ändå vara trött imorgon när jag vaknar, men varje minut sömn är dyrbar.