2003-04-27

Igår åkte jag och mina föräldrar ner till Linköping för att hälsa på Mårten. Det var trevligt... vi käkade god mat på en restaurang, promenerade lite i kylan. Jag hittade dessutom en häftig t-shirt i en affär i centrum. Den kostade bara 99 kr. *ler*

Just det, vi tittade på några slussar också. Det är en aning läskigt att det inte finns staket eller liknande, det är ju många meter ner till botten. Först kikade vi på Tannefors slussar. Sedan åkte vi vidare till Hackefors sluss som var rätt så imponerande... Jag tog ett foto med min mobil (den inbyggda digitalkameran). Vi får väl se hur det blir om jag lyckas få min nya blåtand att fungera i datorn. *skratt*. Ja, bluetooth alltså. Jag vann ju mobiltelefonen för ett tag sedan, men det finns ingen datakabel att köpa till utan man måste använda bluetooth. Hm, det var inte speciellt billigt att köpa blåtand-enheten till datorn så det är säkrast att det fungerar... annars blir jag arg.