2010-09-27

Det är snart dags att sova. Jag ska ta en Alvedon innan jag lägger mig. Natten till idag vaknade jag flera gånger av att det gjorde ont i svanskotan... trots Alvedon. Men om jag inte tar det så kanske det gör ännu mer ont.

Imorgon ska jag tvätta grus. Det är till fiskarnas akvarium. Killen i djuraffären sa att jag skulle göra rent stenarna supernoga... så jag gör väl det.

Hm, jag som kände mig så glad över kameran... och så dyker det alltid upp någon skit som sänker en. Jag ska ha mens nästa vecka... det är väl därför jag känner mig så sårbar... tror jag. Kan man inte ha en ON och OFF-knapp för känslor?

Apropå Alvedon... Vet inte om jag har skrivit det här tidigare. Jag var lite borta igår... nej, i förrgår för jag mådde inte så bra och fick ta Xanor. Nåväl, hittills har jag tagit flytande Alvedon för jag får ont i magen av de vanliga tabletterna. Fråga mig inte varför... det har varit så ända sedan jag försökte ta livet av mig för mängder av år sedan. Men nu har jag tack vare Mårten hittat en annan typ av tabletter, nämligen munsönderfallande. Jag vet, det låter sjukt... men de heter faktiskt så. De löses upp på tungan och sedan sväljer man bara allt. Det smakar inte särskilt gott men det dämpar ju smärtan.