2010-09-09

Jag fattar inte att tiden går så fort trots att allt är skit. Mårten och jag var på bio... för någon dag sedan. Det gick hyfsat tack vare Xanor. Jag köpte ett litet skrivbord hos IKEA och ska snart även köpa en billig skrivbordsstol. Jag får ont i nacke, axlar och rygg när jag sitter böjd över min bärbara dator... så det blir nog bättre sen när jag kan sitta ordentligt.

Idag har jag jobbat hela jävla dagen. Först monterade jag skrivbordet som bestod av typ 100 olika delar och skruvar. Sen färgade jag håret... det tog också tid. Vad får man höra när man är färdig? Fin färg på håret, fint skrivbord... vad stökigt det är... baglady... oreda. Kul. Jag är helt slut och mår inte särskilt bra idag... ska jag städa nu också? Nämde jag att jag gympade imorse? Usch, känns som att jag måste plocka undan men jag mår faktiskt inte bra och jag vill inte må sämre så att jag måste ta Xanor. Fan, jag får väl packa upp kassarna som står i mitten av rummet... trots yrseln, illamåendet och ångesten.