2010-09-17

Hm, tiden bara rinner iväg. Jag känner mig fortfarande lite konstig. Vet inte varför. Om en stund ska jag hoppa på Wiibrädan och träna. Okej, kanske inte hoppa... då förstörs den ju.

Jag sitter vid mitt nya skrivbord just nu. Det känns jättebra. Nu blir min rygg glad tror jag. Om någon vecka eller så blir kanske mina fiskar glada också för jag funderar på att köpa ett riktigt akvarium. Jag såg ett ganska bra erbjudande i en djuraffär igår. För ca 700 kr får man ett 60 liters akvarium med pump och en massa andra tillbehör. Prydnadssaker har jag redan så det enda jag måste köpa till är grus och en slamsugare. Det kan det vara värt tycker jag. Om mina djur trivs så trivs jag. Dessutom är det ganska kul med fiskar... de är rogivande... och ganska smarta har jag upptäckt. När de ser mig så simmar de jätteivrigt precis framför mig som för att säga "hallå, vi vill ha mat".