2011-07-20

Hej, hej. Sitter i biblioteket igen. Är vid ett annat bord än vanligt. Vet inte om det är så bra för folk kan sätta sig mitt emot... det andra är mer som ett långbord där man bara kan sitta på ena sidan. Just nu sitter två snubbar vid vårat bord och det känns lite... spänt. Jag har inte tagit någon Xanor bara åksjuketablett. Jag har stängt av ljudet på min mobiltelefon men det gör man tydligen inte här i Spanien för killen som sitter bredvid mig svarade just i sin mobil. Han har bra musiksmak i alla fall för jag gillade hans ringsignal. *ha, ha*

Jag är fortfarande lite snorig... nja, okej. Var just tvungen att gå på toa för det bokstavligen rann från näsan. Jag måste dricka mer Echinagard när jag kommer hem. Igår handlade vi mat för andra gången. Mitt kvitto var på 750 kr. Jag får kanske tänka lite mer på vad jag köper men i och för sig så räcker maten till massor av portioner.