2011-07-25

Nu är vi här igen... i det trevliga biblioteket. Mårten hostar och harklar sig och besväras av sin förkylning. Jag mår lite bättre men det känns fortfarande som två snorköttbullar sitter fast i bihålorna... men de lossnar väl någon dag.

Idag är det lite mulet inåt landet men här vid kusten skiner solen. Det är väl runt 30 grader varmt skulle jag gissa. Nej, nu har jag idétorka så jag skriver inget mer. Om jag tänker efter är nog jag också rätt torr, jag borde dricka mer. Under den vecka vi varit här har jag druckit totalt 3 liter läsk och bara lite vatten. Jag äter inte så värst mycket heller... jag tror att man inte blir så hungrig i värmen... eller så kanske man bara inbillar sig det. Äh, jag vet inte. Orkar inte tänka mer just nu, känner mig lite seg idag. Oj, jag har inte tagit vare sig Xanor eller åksjuketablett. Usch, måste tänka på något annat... lura kroppen att jag har tagit piller eller något...