2014-07-06

Sovdags. Min mage kurrar. Åt jag någon middag? Ja, just det... plommon och... eh... tonfisk i solrosolja... fast inte ihop förstås. Min hjärna är överbelastad. För mycket att tänka på. Planer för imorgon? Hårtvätt... laddning av kamera, mobil, mp3-spelare och min spionkamera. *ha, ha*. Jag har kanske redan skrivit om mitt halsband som innehåller en minikamera som tar bilder eller video. Jag har en till med mig i form av en digitalkamera som är några få centimeter. Ingen tror nog att det verkligen är en kamera. Jag har dem mest för säkerhets skull... om något händer. Har en bilkamera också men det är inte helt klart om det är lagligt med sådana i Spanien eller resten av Europa så den får vara kvar här i Sverige. Man kan ju undra om jag litar på folk... och svaret är nog ja... öh, nej såklart. God natt!