2014-07-11

Vi har inte kommit så långt. Mårten mådde inte bra så jag bestämde att vi skulle till akuten. Vi hittade ett sjukhus med hjälp av GPSen. De tog en massa prover, EKG, röntgen osv men sa att allt verkade okej. Vi var där i flera timmar. Jag mådde skitdåligt med ångesten men när det gäller bästa vännens hälsa så får jag härda ut. De sa i alla fall att Mårten ska dricka mycket och sova ordentligt.

Vi åkte till München för att hitta ett hotell... nummer fyra hittills på resan. Vilken jävla skitstad! Den som har planerat vägarna borde brännas på bål... och alla idiotcyklister överallt. Superstressig stad, hemskt. Till slut gav vi upp och styrde bilen mot Schweiz igen.

Nu är vi i Memmingen. Jag hittade ett jättebra hotell. Utifrån ser det inte så speciellt ut men inne är det jättefint och fräscht. Jag ska ta ett starkare piller för jag mår jättedåligt. Sedan ska vi sova. Bilden är godis som låg på huvudkudden. Ganska gulligt... Räkna får...